ännu en dag i ett bortkastat liv..

idag var jag i stan med mor min. vi inhandlade saker till min trysilresa. är faktiskt lite peppad nu. har inte varit det innan. mest för.. du vet vad det är anna... och sen blev det lite nyårsprylar som nagellack och örhängen..
sen var det dags för en fika/lunch för min del med emelie, elin och elins pojkvän. jag och emelie skulle få träffa honom lite. vi mötte typ tusen folk på vägen men tillslut satte vi oss ner. det var mycket mysig. är så glad för att elin hittat denne fine kille. jag och emelie åkte hem till henne där vi gjorde en sallad och spelade lite guitar hero. jag är ju såå bra på det. sen var det dags att åka på julfest. lite get together från förr. jag klanske inte umgicks asmycket med de som var där när jag var yngre men det var trevligt. det kan verkligen beskriva det hela; trevligt.. jag och emelie satt mest och rpatade om killar (typ hennes pojkvän), kroppen och skrattet. det var mycket mys att hänga med min morot igen. nu när hon inte har sin pojke i närheten. hihi. där var jag visst lite elak men ändå. vi hann med att spela ltie piano och sjunga lite. det var riktigt mysigt. blev sen trött och fick skjuts hem av snälla människor. funderar på att ta ett bad nu för jag orkar inte duscha imorgon. mm så är det. vill skriva mer men jag kommer inte på något vettigt. kan ju kanske säga att jag och bror min ska sjunga i en kyrka imorgon, eller mer kallat verkstan. känns lite oplanerat o så men det får väl bli bra kanske. så dags att ta tag i något, kanske planera någon lovsång. usch, vad dålig jag är..

SoV GoTT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0