..åter din bild vi se..

Idag har jag haft en bra dag. Handlade lite och lämnade en lapp till arbetsförmedlingen så jag får pengar i slutet av december. Yeii. Sen lussade jag på två ställen. Det funkade men var lite seg. Vi flummade en del istället :P. Sen försökte jag leta julklappar men det gick inte alls. Bajs. Jag är visst inte så bra på att hitta på saker att köpa. Får ta imorgon istället. Som jag säger varje dag. Gick och handlade lite på hemköp och for hem till Anna. Överraskade henne med att jag lagade mat till henne. Wok, kyckling, nudlar med currysås. Vi hade en riktig myseftermiddag/kväll. Vi bara degade. Så skönt. Är så glad att du finns Annan min. Vi kanske ses imorgon med? Ska lussa då, och handla julklappar. Men det finns tid för dig med. Alltid. Nu ska jag gå och måla mina naglar om jag orkar. schmukk.



Kommentarer
Postat av: anna

vi ska leka idag, så det så. jag har plugg, tvättid, cellgrupp men du o jag ska leka. punkt slut.

2008-12-10 @ 12:28:14
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0