dan före dan...

igår var det en bra dag. mys med moroten min. vi vandrade lite i stan. möte elin och hängde med henne en stund. sen mötte jag typ alla jag känner. nästan i alla fall.. jag och emelie lagade mat och övade lite inför julafton. jag ska sjunga och hon spela lite piano. sen var det julgodisdags med familjen hägg. emelie följde med en stund. vi övade lite med karin på en ny sång till julafton. det blir kul.. emelie for hem och vi satte igång med godiset.

det kan beskrivas:
mozartkulor. kladd. film på oss som småttingar. lite update med karin. sång. knäppa familjer. kola. knäck. mys. fika. taco. ännu mer kladd. min pappa är konstig. familjen hägg o axelsson är knäppa i huvudet. ännu mer spontansång. julmusik. povel ramel. bråk bland syskonen. men sjukt mysig kväll..

 

 





  

 



idag har jag slagit in alla paket, tittat på sunes jul, julpyntat och klätt granen. nu återstår bara en runda med bilen för att överraska min kära vänner med julklappar.

           





..GoD JuL..



Kommentarer
Postat av: anna

åh så fint! myselipys ju!



god jul löve!

2008-12-23 @ 21:33:09
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0