första, andra, tredje lussningen.

Idag var jag uppe och kollad epå julkalendern vid sju. Sen sov jag i några timmar till. Åkte in till stan runt ett och lunchade med min älskade anna på steves. Det var gott. Och mysigt. Vi hann gå en liten sväng på stan. Jag bytte ett par byxor. Så det blev nya svarta jeans för mig. yeii.
Sen var det dags att gå till musikskolan för mig. Det var tid för lussning. Vi bytte om och sjöng upp litegranna. Sen övade vi lite innan vi tog bussarna till den första lussningen. Det var på ett ålderdomshem i Åleryd. Sen for vi iväg till den andra lussningen som var på garnisonen. Sen hade vi en paus då vi gick och köpte lite mat/mellanmål/kvällsmat på lucullus. Vi gick tillbaka till musikskolan och åt där och sen var det dags att byta om igen och åka till den tredje lussningen för dagen och också den sista som var hos orden Odd Fellows. Det var lite läskigt där alltså. Allt var så hemligt o så. Men nu har vi i alla fall kommit igång med lussningen och det känns bra. Sjöng lite fel här och var men det gjorde inte så mycket. Är laddad inför resten. Imorgon har vi fyra lussningar. Bland annat en på Gränden kl 21.00. Kom dit!!

Funderar på ifall jag orkar kolla på ett Sunes Jul avsnitt nu. Måste bara ta ut linserna först. Håller på att torka ihjäl mig i ögonen. Är så glad att jag mår bra. Gud är god.



Kommentarer
Postat av: anna

vill till gränden!

2008-12-04 @ 07:40:47
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/
Postat av: sayan

Åh! Odd Fellow! Det var mitt livs mest traumatiska lussning. Livrädd hela tiden..!

Kärlek, sayan

2008-12-04 @ 14:29:07
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: Lydde

det heter ju faktiskt leo nu för tiden :P



sune är så himlans bra! :)

2008-12-04 @ 23:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0