I wonder as I wonder...

Saknar Anna som bara den. Vad ska jag göra nu. Det har varit sjukt tråkigt hela dagen. Kom hem lilla vän. Bara för det sitter jag och lyssnar på myspacen din. Schmuck på dig på din stora dag. Har varit lite nyttig idag också. Det blev till att städa rummet. Jag dammade av alla hyllor och bord och dammsög och våttorkade. Det blev riktigt fint. Det var ganska längsen det var sådär fint i mitt rum. Sen tände jag lite vaniljljus (ikea är bäst!!) så det luktade riktigt gott också..
Såg en film nyligen. LEIF. Asbra. Älskar galenskaparna. Blev så sjukt glad när jag hittade min dvd-box i en kasse i garderoben. Jag som trodde att den var borta för alltid. Yeii..

Funderat en del idag. Tankarna kommer ju när man är ensam. Om lite allt möjligt. Mest om vänskap och kärlek o så som det brukar bli. Det finns väl en del att fundera över, I guess...
Men borde inte deppa. Ska kanske kolla på en film till. Det är ju Love Actually på TV. Din favorit Anna... NOT.. hihi..
Är sugen på att borsta tänderna med. Mmmm...



Kommentarer
Postat av: anna

åh elsapelsa. saknar daj massa. komsikomsikom! ikealjusen (vanilj) is the shit! fy va mysigt. du är så bra! o du, deppa inte, kärleken kommer o vännerna består. jag lovar att jag iallafall kommer att består! massa kärlek till diiig. schmukk

2008-12-21 @ 16:21:10
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0