juwl..

nu är alla julklapparna köpta, jag är nöjd, tror jag. det känns mycket skönt att få det gjort. har under eftermiddagen suttit och titta på sunes jul. älskar det.

nu ska vi hugga gran, ja!
nu ska vi hugga gran, ja!
nu ska vi ut och hugga oss en graaaaaan...
yeah!

nu har anna åkt hem till sitt mariestad. vem ska jag då hänga med hela dagarna? och samuel har flyttat nu så ensambarn har man blivit också. astråkigt. jag hoppas att julen ska bli bra. får satsa mer på våren sen. fast först nyår och det är bara bajs. men men...
kanske lite häng hos grabbarna grus ikväll. najs..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Elsa. Tack för din komentar på min blogg. Den värmde

mitt hjärta. Absolut snart får vi höras och SES tycker jag. Ja måste höra lite hur det blir till sommaren innan ja söker jobb på mitt andra jobb. Träffade några stjärnor från Bödapersonalen ikväll då jag va på julkonsert utanför vetlanda, och det känns som att många kommer tillbaka till högsäsong iaf. Saknar dig och saknar att få skratta med dig, ta hand om dig vännen. Vi hörs! Hug and kiss

2008-12-19 @ 22:45:44
URL: http://malinbystrom.blogg.se/
Postat av: anna

annis vill hänga med elsis!

2008-12-20 @ 09:28:37
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0