long time, no see..


Sitter och filosoferar. Ska handla julklappar idag. Har tänkt göra det hela veckan men det går typ aldrig. Hej, jag är sur. I måndags lussade jag i mjölby av alla ställen. Sen var det typ slut med lussandet. Känns lite tomt. Drog till Jönköping/Huskvarna och tittade på ITM:s julkonsert JULSTÄMNING.  Hängde sen med mina goa vänner Macke och Joel. Sov där för det blev för sent att åka hem. Tisdag, dags för julshopping i jkpg men det blev inte så bra. Köpte smink till mig själv istället. Haha.. Sen åkte jag och Joel hemåt. Var hemmahemma en sväng innan jag åkte in till stan och hämtade Anna. Vi skulle på Esteterna julkonsert. Den grandiosa. Det var najs. Sen var det julmys hos Anna. Sötot. Love you very much.
Onsdag, sova länge och sen julhandla. Men jag blev assur, himla pms-tant och handlade leggings till mig själv som var för små. Bajs. Så jag åkte hem. Framåt kvällningen skulle jag till Liljeholmen för att titta på deras julkonsert. Trodde att det började sju. Så jag var där vid halv sju för att vara i god tid. Och då började den vid sex. Så typiskt mig. Så jag missade Emelies ensemble. Det var skit. Men Hannah blev glad att jag kom. Det var en mysig konsert annars. Sen hängde jag ett tag med Hannah och Sen kom Emelie och hennes Samuel också. Mysmys.

Today så är det till att få julklapparna klara då. Åh, vad pepp jag är. Not.
Men det händer kanske nåt roligt idag. Vi får se...



Kommentarer
Postat av: anna

anar jag en tendens till bitterheeet?

hm...?

hmmmm?

2008-12-18 @ 19:52:07
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0