mys..

igår var det en bra dag. jag och samuel sjöng i verkstan och det var så välsignat. det gick faktiskt riktigt rba och det var mycket uppskattat att vi var där. yeii. vi åkte till mormor för att äta lunch. lite fler släktingar kom och det var mysigt. vi åt massor och fikade sen på eftermiddagen. däremellan spelade vi uno såklart. på kvällen åkte jag hem till sötaste stina. mycket mys att hänga och prata ifatt om det som varit o så. vi såg på mamma mia (igen för mig). det var en riktig myskväll med en riktig vän..  på vägen hem pratade jag med anna, älsklingen. mys.. längtar så tills imorgon då vi ses igen..

idag har jag bara slappat hela morgonen. funderar på ifall jag ska till stan en sväng men jag har ingen bil och det är svinkallt ute så jag vill helst inte gå till bussen heller.. så vi får se. ska försöka se om det ör någon som vill träffa mig idag.. puss.




Kommentarer
Postat av: anna

tomorrow, tomorrow I love ya tomorrow!

2008-12-29 @ 16:16:30
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0