nu är det slut... mymymymymyy...

sådär då har man lussat för sista gången. sjukt seg dag alltså. sov aslänge och sen var jag slapp och segast i världen. det måste man väl vara efter storstädning igår. dags för lussning i st lars kyrkan då då. lite konsert med kfum-kören samt en barnkör i vilken två av mina barnkörsbarn var med i. lite olpanerat o så. men det gick ju okej. sjöng ensam i sopranen när de andras röster inte räckte till. det var spännande. tillslut var var klara och det var dags att ta sönder de illaluktande mögliga kransarna. jag kommer inte att sakna dem.
sitter nu och tittar på heartbreak hotel. är inte så jättesugen egentligen. har moses i knät, det är mys. tänkte idag när lussningen var över. åh, vad ska jag göra nu? jag kanske kan ringa till anna och se vad hon gör. men sen kom jag ju på att hon är i mariestad. bajsunge. vem ska jag nu våldgästa?

imorgon ska jag och emelie öva och sen är det dags för att göra julgodis hemma hos familjen hägg. mmm..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0