on my way..

igår var det en sådär tråkig dag. jag gjorde i princip ingenting. var hemma, gick en promenad, såg en film, satt vid datorn i evigheter. fast jag åkte faktiskt in till ikano och handlade lite inför nyår och trysil. sen blev allt bara fel. jag blev ledsen och sur och det var inte världens bästa stämning och till råga på allt så hade en katt kissat på mina shoppingpåsar med grejer i. verkligen kiss överallt. jag bara tjöt. det var verkligen droppen. tack anna, för att du är så bra och trösta kan.. det blev en bra kväll ändå tillslut.

idag ska jag åka till anna!!! jag har packat det mesta och känner att det här kommer bli så sjukt bra. see you in mariestad!!



Kommentarer
Postat av: anna

:) du är så välkommen.

2008-12-30 @ 13:33:43
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0