pepparkakor.

It was time for the big pepparcakebakeday.

Hade tänkt gå upp tidigt i morse. Men som vanligt så blev det inte så. Vaknade tillslut vid elva och åt frukost med mor och bror. Sen tittade vi på ännu ett avsnitt av Sunes Jul. Det andra såklart. Var sjukt seg sen. Hade tänkt göra julkort men det blev ju inte så. Sen skulle vi äta helt plötsligt och sen skulle jag iväg och hämta Anna vid tåget. Så det blev ignet julpyssel för min del. En annan dag kanske. Anna och jag skulle då som sagt baka pepparkakor. Och vi satte igång med högsta hugg. På med julmusiken. Det blev Maria Careys julskiva. Sen började baket. Det blev hjärtan, hjärtan, grisar, änglar, granar och åter hjärtan. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag. Mycket flumm som vanligt. Sen övade vi lite lovsånger till fredag. Lite kvällsmat och lite bildbyte vid datorn. Sen fick jag skjutsa min kära till tåget.





              


Tack för en underbart härlig dag tillsammans med dig. Du är wunderbar. Spegel.. Tssch.


Kommentarer
Postat av: anna

my löve! synd att jag ser så bombad ut på bilderna. I guess att det är mitt rätta jag som tittar fram. bajs!



Du är löveli.

2008-12-02 @ 23:08:04
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/
Postat av: anna

TSCH!





Spegel!

2008-12-02 @ 23:08:30
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0