Schmukk..

helgen har varit fullt upp med lussning osv. gickupp vid fyra i fredags för att lussa på saab. det har varit en bra helg ändå. sjukt trött nu men det gör ingenting. konsert igår med da capo. det var kul. men jag gjorde bort mig lite inför emelies vänner o pojkvän. jag ramlade över en bänkrad så nu har jag ett fett blåmärke som ser ut som en 10 cm lång pepparoni. eller en godisstrut, en liten sådan. möjligtvis en morot också.
idag är det mer lussning, i mjölby bland annat. sen drar jag till huskvarna/jönköping för ITM-konserten julstämning. skönt att hänga med folk som känner en bra. saknar ITM så sjukt mycket alltså.
har knappt hunnit hänga med ANNA de senaste dagarna. saknar henne lite jue. bajs på igår. fast på tisdag är det julmys.

schmukk schmukk.


Kommentarer
Postat av: anna

tisdagen är vår!

2008-12-15 @ 15:10:02
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0