Lite läskigt å nytt.

Sjukt spännande.
Jag fattar mest ingenting av bloggen. Men jag lär mig väl.
Lite rolig grej sådär när man inte har så mycket annat för sig om dagarna. Lite ensam är man ju så man får väl se detta som en extra vän.

Än så länge har jag inte hittat något jobb så jag har inga pengar. Men jag lever på ändå. Det finns en del att hitta på faktiskt. Jag är ändå väldigt sysselsatt. Jag har ju barnkör och konfirmation i kyrkan. Sen har jag hör och häpna börjat simma. Och sen har vi gospelkören Joyful Voice. Man blir glad bara av att lyssna på körledaren Fredrik. Har också skaffat mig lite nya vänner. Det gör gott. Så just nu känner jag mig inte lika ensam som förut. Plus att jag skaffat mig en katt. Moses, mitt lilla solsken (i alla fall om han inte biter mig på morgonen runt kl halv sju). Han är min svarta lilla räv.

Detta var lite om mitt liv i stora drag. Det kommer mer så småningom. Peace out, stay black.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0