Snö.

Det snöar ute. Jag blir glad av snö. Jag har tänkt alldeles för mycket de senaste dagarna. Vill njuta lite av livet också. Hoppas att snön kan hjälpa mig med det. Tack alla som peppar mig, det betyder så sjukt mycket. Sitter och skriver en ansökan till ett café. Hoppas verkligen på detta jobb. Vill såå gärna ha det. Gud har väl en plan för mig. Han vet bäst, även om man själv tror att man gör det själv. Men Gud har en tanke. Jag hoppas att vi har samma tanke just nu. Jag vill ha en frid i mitt hjärta, inte flyga runt som flingorna utanför och inte veta vart jag ska. För jag vet ju det egentligen. Varför förstår jag inte det? Varför blir jag så deppig och ledsen när jag egentligen är glad? Det finns många tankar som virvlar i huvudet just nu, precis som alla flingor virvlar där utanför fönstret. Gud ge mig tröst och styrka. För jag vet ju att Ditt hjärta slår i mig.



Kommentarer
Postat av: sayan

2008-11-20 @ 11:47:32
Postat av: sayan

Givande kommentar ovan. Sorry.



Elsa, lita på Herren! Han älskar dig. Och jag älskar dig min vän. Tack för att du finns :) Ha en alldeles underbar torsdag!

2008-11-20 @ 11:50:21
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0