fullt ös medvetslös part 2..

jag har inget liv känns det som.
det är grej på grej på grej på grej.
kaos ibland.
man vill ju hinna med lite fritid också.
skrev min ansökan i söndags så nu är den ivägskickad.
åkte till sthlm i måndags och träffade min älskade malin.
sökte kaggeholm igår, tisdag.
det gick helt okej.
tog det lit emed en klackspark.
det blir nog bra.
igårkväll när jag kom hem till lkpg var det grease 2 i svalan.
mys med vänner.
hem o sova.
idag ska jag jobba snart.
plus att jag ska iväg på konfaläger ikväll.
jag har inte packat ett skit.
plus att jag egentligen vill till ryttargården imorgon.
och plus att det är bröllop på lördag.
plus att det är balträning på söndag.
kaos, kaos.
vore skönt med lite vila.
kanske sova länge för en gångs skull.
men nejdå.
fast det har varit bra dagar ändå.
har haft så mycket att glädjas åt.
nu ska jag äta frukost och kanske opcka lite om jag hinner.
jobbet nästa..
pussiluss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0