it's been a hard days night...

jag jobbade på NH igår.
det var faktiskt ganska kul.
jobbade med min granne.
hon är jättego.
och det blev inte jättesent vilket var skönt.
igår ringde de från caféet jag sökte för typ två månader sen.
jag fick jobba om jag ville.
jag skulle börja idag.
så jag har jobbat idag.
och får jobba tre gånger nästa vecka.
jag har fått ett extra-jobb till.
JAG HAR VERKLIGEN FÅTT ETT JOBB!!!
me very happy..!!

firade idag efter jobbet.
anna klarade sin tenta och att jag fått jobb.
samlade lite folk och sen blev det glass på bosses.
slog på stort och tog tre kulor.
nam nam..
ikväll blir det lovsångsmässa i domkyrkan.
myselipys.
nu blir det kanske en dusch då..
puss



Kommentarer
Postat av: sayan

åh! grattis vännen! .)

vad glad jag blir för dig!

puss

2009-04-21 @ 17:04:05
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0