Närmare Dig

igår kollade jag och alva på moln.
det är faktist ganska roligt.
de såg ut som djur och människor och saker.

åkte hem till benjamin igår på kvällen och
firade hans födelsedag som var i måndags.
sen spelade vi wii.
var inte jättepepp på det.
åkte sen hem till marcus och johan där det var hockey.
lite mys sådär med bullar o kakor sen.
åkte sen hem hem till mor o far och gosade med moe
och somnade sen gott och sov hela natten.

har haft en mysig morgon med mammi.
ätit storfrukost och myst.
ska strax spela lite piano.
längesen nu.


ibland önskar jag att man kunde ha skyltar på huvudet.
eller att människor kunde fatta saker utan att man behövde säga det.
hur ska man göra?
jag vill ju inte skrika ut det direkt.
kanske är det som gäller.
det finns kanske ingen annan utväg.
önskar ibland att det vore mycket lättare.
tills dess att det blir det får jag gå med mina skyltar på huvudet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0