så kärleksfull, så full av nåd är du, min gud

har inte riktigt tagit mig tiden att skriva.
men det gör inte så mycket.
har haft två härliga inspelningsdagar med joyful voice.
det har varit lite jobbigt men mest kul.
vilket gäng vi är.
fast ten men kommer aldrig att gå bra.
jag har i alla fall skrattat mycket.

igår natt blev det kladdkaka hos svalan.
ett riktigt mysfika mitt i natten som varade till sent.
frida, maria, johannes, marcus och jag.
mys.

idag ska jag äta glass med alva.
det är mycket roligare än att söka jobb.
eller folkhögskolor.
fast det måste jag ta tag i.
snart.



funderar litegrann.
har jag fattat rätt
eller spelar vi alla ett spel?
är det menat för mig
eller var det tänkt till någon annan?
vill inte tro på det än
så jag låter bli
men det är lite klurigt
när man bara vill kasta sig ut
och falla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0