what happend, you bacame someone else man...

jag är trött på att låtsas. trött på att gå runt problemen.
för alla har ju problem, eller hur?
varför ska vi inte ta itu med dem och göra något åt saken?
själv är jag dålig på sånt.
jag är sämst.
ibland önskar jag att jag var bra på sånt.
att inte gå runt allt som är jobbigt.
men man vill ju alla väl.
inte bli arg, inte visa att man blev besviken.
man ska alltid vara så himla nöjd och glad.
-åh, vilket fint väder vi har!
-jaa, verkligen. och hur mår barnen?
jag blir så trött på att låtsas.
varför kan man inte bara säga vad man vill och tänker på?
nej för då blir det ju en jobbig situation.
det finns alltid ett tänk om eller ett men.
jag gillar inte dessa hintar.
när man väver in sin önskan så att det blir en hint.
säg som det är istället.
det är vad jag tycker men inte är så bra på.
jag är så trött på att låtsas.



var annars på kenny starfighter igår.
asbra film.
skrattade mig igenom hela.
wollie bollie
sa ru?
mys hos maria igen.
idag ska jag skriva lite ansökning kanske.
ville träna men är hes och det är nog inte så bra.
doh!
jaja, over n' out then.


Kommentarer
Postat av: sayan

ääälska kenny! :)

den filmen äger!

800 grader. du kan lita på mig.

hahhaaa!

puss på'rä

2009-04-17 @ 09:12:40
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0