all you need is chocolat and a good friend..

sitter i lägenheten. är ensam hemma just nu. borde kanske äta en macka eller en tallrik yoghurt. det vore faktiskt gott. igår kväll blev jag sentimental. gosh. helt vemodig och mindes tider från förr. konstig känsla. jag tänker alldeles för mycket. fick skriva ner allt i dagboken min. det blir kul att läsa om ett år eller så. jag och anna hade ett bra samtal igår. tycker om dig. cocos kissade i min säng igår kväll. så vi fick tvätta lakan inatt. imorse ville jag verkligen inte gå upp. men jag kom upp till slut och när jag gjorde frukost tappade jag smörpaketet så jag fick smör på min tunika. blev assur. sen kissade cocos i min säng. igen. himla skit. blev ännu mer sur. och sen ska man ju till arbetsförmedlingen. hur kul är det på en skala? men jag gick. det var inte värt. de berättade om mitt cv på hemsidan och jag orkade inte lyssna. satt och drömde mig bort och tänkte på min balklänning och hur jag skulle se ut. FÖR benjamin har frågat ifall jag vill dansa bal med honom!! jag är så pepp och vill verkligen. sjukt kul att få uppleva den dagen en gång till. gick till stan och träffade mamma. vi köpte lakan och åt tillsammans och sen köpte vi en symaskin. yeii. äntligen. hoppas att jag kan få lite inspiration. jag gick hem och fann anna framför mamma mia och var kärlekskrank. mys ju. joinade tills datorn sa ifrån och inte ville visa mer. snacka om att det blivit mycket choklad idag. mm nam nam.. målade min naglar och sen var det dags för min första balträning. sjukt kul. jag och benjamin ägde. haha. lite segt med samma saker om o om igen men vi flummade runt och skämtade en massa. så nu sitter ja ghär och tänker tillbaka på min baldag. konstigt. då var jag en helt annan person och ville bara bara se en viss person. tänk vad tiden går och man förändras. tiden går snabbt när man har roligt säger de ju. men har jag haft så kul då? förra året hade jag ju det. bästa året någonsin. vad jag växte och lärde mig mycket om mig. det har jag ju gjort även denna höst som varit men på ett annat sätt. förra året växte jag med gud. det vet jag inte om jag gjort nu. men jag hoppas på en förändring. det går mot ljusare tider. och jag är redo för det.




         
bilder från balen 2oo7. mys jue.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0