athool..

vilken tjockishelg. jaja, det är inte lätt alltid. det finns många frestelser. i fredags lyssnade jag på emelies ensemble på stadsmissionens café och sen hängde jag med emma och jonas. det var mys. visade dem lägenheten. var astrött när jasg skulle åka hem. kunde blivit farligt. i lördags var det upp och hoppa. åkte till ikea/ikano och sen hämtade jag upp de vackra blondinerna stina o anna. vi åkte mot vadstena för en mysdag. vi åt lunch på resturang och sen var vi på bröllopsmässa. annas kompisar var modeller så det var kul. efter en liten fototur vid vattnet bagav vi oss hemåt. jag fixade emelies present och sen fixade jag mig. blev ändå sjukt stressigt vilket resulterade i att jag var en timme försenad. pinsamt? jaa, mycket. men fint folk kommer sent. det blev en mys kväll ändå med goa människor. idag gick jag också upp tidigt (sjukt trött eftersom moses väckte mig hela morgonen) för att åka till kyrkan. det var en annorlunda gudstjänst med undervisning, samtal, fika och avslutande gudstjänstdel. det var faktiskt väldigt bra. dock lite för kort gudstjänstdel. men men, det går att ändra på. jag och mamma började laga mat. sen plockade jag upp anna. vi hade myseftermiddag/tjockeftermiddag. mycket mat+efterrätt för min del. och sen hyrde vi en film och åt julgodis och annat smaskens. asmätt nu. måste simma imorgon bara för det. och jag ska sova riktigt länge. det behöver jag. just det, i filmen vi såg fanns ett asroligt namn, athool. uttalas typ som asshole. och det är numera namnet på vår lägenhet. haha. lilla athool /atte. håller på med min adressändring. najs. och kanske ska börja packa snart :P.. om jag orkar röra mig. sjukt mätt. schmukk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0