friday thirteen

det är fredag den trettonde. jag är trött men det känns inte som en otursdag. den var emd igår när cocos kissade i min säng för tredje gången. jag avr sjukt sur då. jag och anna tog en lugn morgon. hon försov sig och stannade hemma istället. vi kollade på the notebook. asbra och jag blev kärlekskrank. tog en tur på stan och skulle få presentinspiration. men nej det blev inget. fy avd dålig jag är. blev lite nere och ännu mer trött. men det var inget att göra åt. jag började laga mat. det blir ost o skinkpaj. mmm. fick ett samtal nyss. jag trodde det var mamma så jag svarade haj haj men det visade sig vara från motell filbyter och hör och häpna; JAG HAR FÅTT JOBB!! ska dit imorgon och få information om det. det är som receptionist o så. vill egentligen inte ha detta jobb men det är ett jobb så då får jag väl ta det och tjäna lite pengar. och jag fick ett kvällsjobb på nationernas hus igår. så nu har jag två jobb. fast det sistnämnda är bara kanske tre gånger i månaden och väldigt lite betalt. men dte första är 75 % och jag kommer få pengar och kanske att jag hittar ett bättre jobb snart. men det är i alla fall något. och jag är nöjd. tror jag i alla fall. men jag känner mig fortfarande nere och trött. så vemodig på något sätt. det har jag varit hela veckan. blev asglad först men nu vet jag inte om jag verkligen blev det. borde vara det i alla fall. jag hoppas det går över. dock ingen otursdag idag. ikväll blir det fest hos vackra flickorna anna o stina. over n' out.



Kommentarer
Postat av: Lydia

Fy vad härligt med jobb :) Grattis! :)

2009-02-14 @ 10:55:23
Postat av: Byströmskan

Nej men vad härligt Elsa, fy vad gott med Jobb.

Det ska du verkligen bli glad över! :) Grattis!

2009-02-14 @ 12:56:52
URL: http://malinbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0