I like to move it move it..

ajjemen. då flyttar vi idag. det känns ju gansak konstigt. sitter fortfarande i min pyjamas o myser. har ätit en sjukt stor o god frukost. den sista hemma på ett tag. satt och kolalde på barnkanalen och mina favoritbarnprogram visas. katja kaj o bente bent. helt underbart. skrattade lite åt det hela. och vad kommer sen jo om inte höjdarna. jag var nästan salig. skrattade och sjöng emd och tyckte att det var asbra. alla karaktärerna är ju för underbara. franke, esther, luleå, lipton, silvia, abbe, totte, skudd och de andra. haha, vad jag mindes tobias då. var tvungen att skicka lite sms. jag är ju esther i alla fall. love her.. hehe. min barnsliga sida, jajjemen. det är så det ska va. btw det snöar ute. kaos. men mys.

kanske ska klä mig o packa lite. sen blir det du o jag anna. schmukk.


http://www.youtube.com/watch?v=PB7yb84m7ok&feature=PlayList&p=2611120A64389DA3&index=2


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skudd är ju bäst.. :)

2009-02-05 @ 19:33:17
URL: http://malinbystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0