it's a good day.

det var mys att vara hemma igår. jag och mamma bänkade oss framför tv:n. det blev halv åtta hos mig och familjen annorlunda. sen kollade vi på kort från när mamma var ung. det är så kul att göra det tycker jag. så roligt att höra om allt de gjorde då. se kläderna som jag har snott nu. haha.. hann tillochmed spela lite piano. har längtat efter det så mycket. hittade lite gamla grejer som tog mig tillbaka till tiden då man var liten. sen plockade jag ihop lite sygrejer. måste ju ha något att sy på min nya symaskin. gosade med moses och somnade direkt. var helt väck imorse när jag skulle åka med mamma in till mig. men men. la mig igen här hemma och sov i ett par timmar till. sen åkte jag och simmade. kaos. såg en person jag kände igen från en annan tid. det var verkligen skumt. men men. ska på studentspex ikväll med anna. det blir nog skoj. och imorgon ska vi på bio. mys. bra dag ändå. börjar bli glad igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0