kaos.

jag gick inte till jobbet idag. hade sån sjuk ångest igår. det går inte beskriva den. det var kaos i mitt huvud. det var en dålig känsla över hela grejen och de var så konstiga där. har försökt ringa till dem hela morgonen men det är ingen som svarar. mamma faxade dit. men de har inte hört av sig något under hela dagen. ganska skumt om man säger så. vad är det för folk egentligen? verkligen bad feeling över det. i alla fall tog jag mig lite i kragen och sökte två jobb idag. gick till ett café som sökte och det kändes bra. hoppas på det. ska åka hemhem nu i eftermiddag för att mysa med moses o mamma. ska bli skönt. behöver nog det. amanda ringde idag. me happy. heléne var här en sväng. vi lagade mat och myste. jag somnade på soffan. ska nog ta ut mina linser nu innan mor kommer och hämtar mig. be seeing you..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0