learning how to live..

har varit sjukt seg sen jobbet. fick ju som sagt asont i fötterna och skulle upp tidigt på balträning. benjamin trampade mig på fötterna hela tiden och jag som var så känslig fick jätteont. men det gick ju. kändes som om jag var på en konferans och hade varit uppe hela natten. kaos. jag gick hem i alla fall. slappade, sov i en timme, tog en dusch och sen bar det av igen. mötte johannes och richard på stora torget. vi skulle åka hem till mackan på spelkväll. han fyllde år och bjöd på semlor. var sådär lagom pepp på att vara social. men det gick ju. men kände efter ett tag att det räckte. åkte hem och softade lite. sen gick jag till nationernas personalfest. det var spännande. alla hade gått någon slags runda där de supit sig riktigt fulla så jag var den enda nyktra där. typ. men det var trvligt att prata med lite folk. de är sjukt schyssta. det känns riktigt bra med detta jobb. anna kom hem också. skönt. har saknat henne. nu är det som vanligt igen. igår var jag slapp, sov länge och tog en mysfrukost. sen gick jag och anna och handlade. orkade knappt laga mat men slängde ihop något. barnkören var seg men det funkade. väl hemma igen såg vi på cry baby. jonnhy depp är het men filmen var kass. idag var jag jättetrött igen. som vanligt då. tog mig i kragen och gick till simhallen och simmade. skönt. har fått jobberbjudande på kundtjänst på telia men jag måste nog tacka nej ifall jag får caféjobbet. vill så gärna ha det. har skickat ansökan till arla idag i alla fall och så har jag fått mer tider på NH. det känns ändå bra. ska om en timma gå på mary kay-klass igen. det ska bli kul. har varit sunk hela dan så då kommer jag bli fresch. najs. måste köpa nya skor till jobbet. det är segt. får se om jag hinner det imorgon då. ska på modellgrej då. blir sminkad och fotad. frågan är bara vad man ska ha på sig och se ut i håret? kaos. det får bli kvällens lilla problem. vi ses när vi ses..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0