my eyes are dry.

hm, har funderat en massa. skulle sy idag men det gick inte så bra. hehe. men jag får väl öva upp mig. gick till stan och handlade byxor till jobbet på Nh imorgon istället. sjukt seg ikväll. var på ekumenisk gudstjänst i domkyrkan. spillde stearin på mig. doh! men annars var det ett bra möte. lyssnade och tog in mest. orkade inte delta så mycket. fick bara säga det jag hade på hjärtat och det var väl bra i guess. efteråt var det häng i katolska kyrkan (de är också med nu). hade ett intressant samtal med marie om logopeder och vad de gör (hon läser till det). det blev lite häng i svalan sen. vi lyssnade på keith green och det fick mig att tänka tillbaka på en tid för längesen. mycket sånt nuförtiden. men nu var det mer en bra känsla. en glad känsla. det har det annars inte varit så mycket av den senaste tiden. så det är väl positivt.

funderar en del på varför det finns så mycket olika alternativ. varför kan det inte bara finnas en och den är rätt? måste man välja? klart man måste välja men det är så sjukt svårt. vill ju inte göra fel eller såra någon men ändå händer det så ofta. undrar om man någonsin kommer förstå?

tankar som flyger. jag har nog blivit en riktig tänkare. ett nervvrak och en tänkare i vemod. hey, that's me...




ps: nej anna. du behöver inte ha det. det är bara jag som tänker och funderar över tiden då och det är därför jag tänkte så. jag är glad att vi gjorde det anyway. love you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0