nummerupplysning? nej tack.

haha, så sjukt kul. jag vaknade av att jag fick ett sms imorse från 118800 där det stod:

G J MASKIN AB
Telefon: 0515-777800


jag tänkte att vad konstigt. jag har ju inte skickat till 118800. någon kanske skämtar med mig. kul grej, men vore det inte roligare med något som har med mig att göra. eller? jag somnade om en liten stund och nu såg jag att jag fått ett till sms från dem där det stod såhär:

Käre kund, ett tekniskt fel gjorde att du fick ett sms om G J Maskin tidigare idag. Vi ber väldigt mycket om ursäkt för det. Det är självfallet inget du betalar för. Mvh 118800 - Superbillig Nummerupplysning

jaha, då vet jag. roligt liksom att de ber om ursäkt och skickar ett till sms om det. tycker att det var lite skoj ändå.

Idag ska jag bara ta det soft. sov elva timmar inatt och det gjorde gott. ska nog in till stan o simma lite innan barnkören. bajs, jag måste planera den och ta med pärmen och det är alldeles för tungt. åååh, nu blev det ju jobbigt. jaja, det löser sig väl. 

måste snart börja packa också. det är ju ändå flytt på torsdag!!!


Kommentarer
Postat av: sayan

haha funny :)

fick samma sms jag också! haha

du, grattis till lägenheten förresten. hoppas det blir bra det! gillar dig.

take care

puss & kärlek

2009-02-02 @ 17:41:52
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/
Postat av: Sebbe

Haha! Gratis marknadsföring för sitt bolag och att sedan skylla på tekniskt fel måste vara den skönaste marknadstaktiken jag hört om. ;D Kramkram.

2009-02-04 @ 19:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0