sun is shining and i'm alone.

jaha, då var man ensam. anna har åkt till föräldrarna i mariestad. tog en lugn kväll igår med grabbarna grus och kladdkaka. i onsdags hade jag och anna tjejkväll. för mer info om den så kolla in annas blogg för att se vilka vi mötte. det var en värd kväll men kanske lite dåligt samvete efter. men äsch, man lever väl bara en gång..

denna vecka har varit bra, tror jag. jag har mått bra men still no job eller annat att göra. har inte funderat lite mycket som förra veckan. men det sitter ju kvar. ska försöka leva vidare. allt har ett slut och efter regn kommer solsken. ska nog sy lite idag. måste kanske köpa ett par svarta byxor idag (för vilka pengar) till jobbet på NH imorgon. ikväll blir det ekumensik gudstjänst i domkyrkan. lovely..



Kommentarer
Postat av: anna

hm, borde jag ha dåligt samvete för att jag inte har nåt dåligt samvete efter onsdagen?

2009-02-20 @ 19:50:52
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0