working six to five..

jajjemen! direkt från jobbet. klockan är ca kvart i sex och jag är faktisk pigg. det var en spännande kväll/natt på jobbet på NH. det började bra med lite servering. det var kul. sen kom ju fyllefolket och det var astrångt och lite småjobbigt. men det fixade sig och jag kämpade på. jag undrar lite vad de jag jobbade med tyckte om lilla jag egentligen. haha. de sa att jag var duktig i alla fall. så det kändes bra. hoppas på fler tillfällen att jobba. elva timmar som första pass, det är inte dåligt. plus 225 i dricks. nam nam. dagens tips är att ha bekväma skor. för skor som är klackade ser snygga ut men ack vad jag har ont i fötterna nu. plus att de är förstörda och nertramapde i klacken. ja, då får jag köpa nya skor nästa vecka. kul. not. tror inte jag har något mer att säga. har balträning kl 11. kommer vara såå pigg.

just det. köpte müsli och toalett-papper idag på ica-affären. mannen framför mig i kassan var asseg och verkade lite retarded. tänkte inte mer på det. men när jag skulle ta mina varor så kläckte han ur sig:
-du tänker skita mycket eller?

vad hände där? då är det väl bevisat att det verkligen bor konstiga människor i linköping. nu, dags att sova. over n' out.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha så stört! Hur kan man bara säga så till nån man inte känner?

2009-02-23 @ 21:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0