all those empty pages..

jaha, då var livet lugnt igen, som vanligt. back to normal. orka det liksom.
konfa-hajken i norrköping var mysig. jag tycker verkligen om mina konfirmander. de är så sköna och roliga att va med. man blir så glad. jag och charlie hade inte setts på ett tag och det märktes. jag hade glömt hur mycket man skrattar med henne. helt sjukt. det var riktigt skoj att umgås lite med henne. vi pratade om ingen från ingenstans och någon från någonstans. ingen sms:ade henne så jag undrar egentligen vem ingen är.

-ingen, sa charlie.

men jag luskade ut eller hon försa sig snarare att det är en kille. hihi. det avr roligt i alla fall. man måste ju retas lite när man får chansen. skrev en sång om konfirmation med an av mina konfirmander och en annan konfirmandledare från rimforsa. tydligen är han bästa vän med morotens pojkvän. det var ett litet sammanträffande.

i lördags åkte vi hem efter en föreläsning om droger o alkohol. jag åkte till linköping och plockade upp:


dessa fina flickor. det var sjukt kul att se dem igen. det var alldeles för länge sen. åh, vad jag saknar itm. vi myste lite hemma hos mig, klippte amandas hår, kollade på bilder o så. sen kom samuel hem. vi kollade på mer bilder. sen hann jag o samuel öva lite också. affären var ett måste och sen åkte vi hem igen och åt en riktig itm-kvällsmat som hos amanda o johanna. macke kom och vi sjöng en påhittad sång (så typiskt oss) när han klev in genom dörren. såå mysigt att ha alla samlade. vi hängde hela kvällen och mindes förra året och skämtade o skrattade som om det var igår vi setts senast. det var precis så jag ville att det skulle va. jag är så glad att det var här och hälsade på mig. det betyder så mycket. de betyder så mycket.

imorse var det till att gå upp tidigt. jag skulle sjunga i kyrkan och vi hade knappt övat något och båda mina sångkamrater var hesa. det var spännande. men det gick och lät ändå bra. pratade med världens skönaste gubbe i församlingen idag. haha, halvt döv och skrek mitt namn. sen pratade vi om att jag skulle dit på fredag och hälsa på med mina konfirmander. det kommer bli mys.
vi åkte hem och åt och sen var det dags att ta farväl av amanda o johanna. vi skjutsade in dem till bussen. lite sorgligt men that's life. jag o samuel åkte hem och övade och sen åkte vi till verkstan. vi medverkade i en tv-gudstjänst typ. eller det var mer som en intervju av en man som heter holger nilsson. han pratade om profetior och jesu återkomst och framtiden och israel och ekonomin o så. spännande. men jag var ltie för trött för att snappa upp allt. jag o samuel sjöng i alla fall. vi gjorde något fel på alla låtar. men det gick ändå bra. de var nöjda.

så nu sitter jag här hemma. samuel ska lana idag med sina polare. lite segt. jag som tänkte sova lite. men det kanske får bli en film eller nåt då. om jag orkar och kommer dit. vi får se.

imorgon ska jag sova länge länge länge. har inget planerat annars i veckan. känns sådär. det var det här liksom. inget mer. nu har jag gjort det roliga och nu kom verkligheten tillbaka igen. jag hoppas att jag slipper deppa i alla fall. vill försöka åka till göteborg på onsdag. och imorgon ska troligtvis jag och anna kolla på lägenhet. yeii. happy. alla dessa tomma sidor som egentligen väntar mig. jag har ju bara börjat. än har jag inte gett upp. det vill jag inte göra. men jag är ändå vemodig. as always. men det har varit en bra helg och jag är nöjd.

be seeing you..





Kommentarer
Postat av: en liten geistadsbo

hihi det var kul att umgäss med dig också!

Ingen från ingenstans är en fin pryl.

ska ingenstans på lördag!



hur går det med någon då?

2009-01-27 @ 22:55:45
URL: http://charliefraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0