fullt ös medvetslös..

det är så det ska va. full rulle. jag vill inte sitta still, inte tänka, inte minnas det som var och är jobbigt. jag vill leva, göra saker, le och vara glad. därför satsar jag på mycket att göra. hitta på saker så slipper du tänka. elsas bästa tips för dagen.
har simmat med anna från lucia-gänget, samt lunchat tillsammans. började mitt nyttiga liv idag. det var mycket trevligt att umgås med henne och det känns som om det kan bli fler gånger. sen övade jag med frida inför söndagens gudstjänst. emelie kom förbi och skulle gratta sin syster som fyllde år (alltså frida) och jag tog spontant med mig emelie på min fika med bella. det var mycket mys. fick prata ut lite med emelie innan. det var skönt och bra. bella är så bra. det var kul att vi äntligen kunde ses.
men som sagt, fullt ös var det ju så jag hann ju inte stanna länge där inte. nej nej. samuel kom och hämtade mig och vi åkte hem för att öva till söndag då vi ska sjunga på en tv-gudstjänst(!) vad hände där? men vi hade en mysig stund och flumamde och sjöng. jag gillar min bror. han är bra.
men det var det hela. inget mer idag tyvärr nästan. ska kanske kolla på en film, måla mina naglar fast egentlgien kanske jag ska förbereda lite inför konfa-hajken imorgon. men orka.

kom på lite katt åt-skämt som passade på min katt när han var sjuk. han har faktiskt hämtat sig nu och är pigg o kry igen. han var asgosig imorse så jag ville inte gå upp men men.. här komemr de (asdåliga men whatever):

katt år lampa
lös i magen
(klassiker)

katt åt öken
uttorkad

katt åt kasse
sket påse

katt åt papper
sket massa.


Kommentarer
Postat av: Stina

Elsa! jag tycker verkligen om att läsa din blogg. Du är bra. puss!

2009-01-22 @ 23:20:17
URL: http://stinalovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0