göteborg.

spontant det gillar jag. spontant är så det ska va. jag är i göteborg hos amandan min. vi har ätit sjukt god mat och vi myser litegrann. detta känns som en bra stad. hit vill jag sen så småningom. skrev på kontraktet till lägenheten imorse. det kommer bli sjukt bra. fatta jag o anna sambos. men vi måste kolla ltie grejer så vi är överens men det ska nog funka. ikväll kommer det lite folk hem till amanda. det blir riktigt mys tror jag. bussresan ner var skön. halvsov typ och läste lite skvallertidningar. haha. det känns bra att komma iväg lite i alla fall. det känns lite konstigt efter igår. eller både och. jag är ändå glad att jag sa allt för det känns bra. men bara det inte blir fel nu. jag får ta en bit i taget helt enkelt. nu mår jag bra och trivs med livet som det är. nu väntar bara ett jobb på mig. jag hoppas att det kommer snart..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0