hemma.

så var man hemma igen efter tre dagar i stockholm. sjukt najs helg ändå.
åkte till kaggeholm först när jag kom och hängde med mimmi och carro. vi hade en mys kväll och en god morgon. for sen vidare in till stockholmet igen och mötte elinen (lost som vanligt) och vi gick en sväng på stan. jag köpte löshår och schal. yeii. sen skulle vi möta den tjej vi skulle bo hos under natten. vi köpte en merci-choklad och ett vykort och satte oss på t-banan för att skriva något fint. det blev typ i stil med; tack för att du tar hand om oss som en älgmamma tar hand om sitt barn (det var en älgfamilj på kortet). vi satt där i godan ro för elin hade glömt säga att t-banan bara skulle ta 5 minuter så så var vi nästan i fruängen. smart. hehe. så vi fick åka tillbaka de sex hållplatserna vi åkt förlångt. vi möttes av carolina och fick se affären hon jobbade i men skulle sluta i nu för hon fått ett annat jobb. mysigt ställe vid namn sally ann. vi åkte hem till carolina och åt lite mackor, lämnade packningen och sen åkte vi till city igen. jag och elin skulle på lovsångsgudsjtänst i st klara kyrka med tim hughes och al gordon. det var bra, man såg inte så mycket men man fick ut något av det, verkligen. vi tog en fika efteråt och sen mötte vi upp med carolina och åkte hem och sov.

vi gick upp lite lagom tid sådär och gjorde oss iordning och åt frukost. sen tackade vi carolina för allt och åkte t-banan med all packning mot stationen där vi mötte frida från min gymnasieklass. vi åkte till rådmansgatan och fikade. sen hängde frida med oss hela dagen. det var trevligt men jag kände mig så dubbel. det var liksom bådeoch. jag ville det men var ändå på helspänn hela dagen. kudne itne riktigt vara mig själv. vi gick i alla fall till panduro och shoppade loss, samt urban outfitters (love it), dock alldeles för lång kö och tidsbrist så jag kudne inte handla något. sen åkte vi till söder och skulle äte. jag var lite opepp och stället vi gick till låg alldeles för långt bort enligt min smak. men det var ju gott fast inte värt det. och allt tog så lång tid och jag ville bara gå och shoppa färdigt. cille hinna med allt. och såklart när vi kom tillbaka till söder så var ju den second hand-butiken vi tänkt gå till stängd. och vi hann inte gå till teboden jag ville heller. blev ltie putt. gick till monki och kölpte mig en kjol. nåt klädesplagg måste jag ju ha med mig hem. sen åkte vi till centralstationen och jag o elin sa adjö till frida och gick en promenad runt st klara kyrka och sen var det dags att åka hem. lång bussfärd och lite segt men tillslut var vi i linköping.
vi möttes av kikuchi brother och gusten. var lite ledsen att jag aldrig får träffa albin o johannes innan de åker till israel. men det är väl bara så. åkte hem till elin. hon klippte mig. lugg och uppklippt. nöjd. pappa kom och hämtade mig. vårt samtal löd ungefär:

-hej
-hej
-är du trött?
-aah..
-ska jag hämta dig?
aah..
-ok, hejdå
-heddå..

idag har jag sovit länge och åt en god frukost. fixade mig och sedan åkte jag och anna till ikano. köpte randig tunika plus en svart body. vi lunchade ltie också. du är så bra min älskade vän. sen åkte vi hem till anna. hon fixade mitt hår. eller satte i löshåret. och lockade det. jag är nöjd. hihih.. sen fick jag lyssna på annas fina röst.
åkte hem och hade ltie familjemys eller jaa typ. samuel var inte hemma. jag o josef såg på film (mean girls.. hahah) och sen åt vi taco, vi fyra som var hemma. sen fick jag klippa josef. det gick väl bra. nu är jag seg. mamma berättade om sin själavårdsretreat. kul för henne att få göra något sånt. måste planera lite nu. barnkören börjar imorgon. jag är inte pepp på det. det betyder att allt är som vanligt igen. bajs.
btw så sa mamma att löshåret såg risigt ut, tack för den!!




lugg och längre hår.
(fotograf: anna)



Kommentarer
Postat av: anna

:O:O RISIGT?!?!?! HUR VÅGAR HON!

2009-01-18 @ 22:31:25
URL: http://shiveringgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0