home again..

göteborg var underbart. träffade sjukt mysiga människor. människor jag tycker om. hann tillochmed att umgås med bror min lite. så jag är nöjd efter min spontanvistelse i göteborg. jag hann träffa alla jag ville träffa och det kändes så sjukt bra. är så glad för de vännerna som bor där. de får mig att le. idag var jag astrött när jag skulle gå upp. fick stressäta frukost och springa till bussen. hade inga pengar till den men fick åka med i alla fall. snäll busschafför. skulle till arbetsförmedlingen. när jag komm er dit så visar det sig att jag missat mitt möte. igen!! jag fattar inte. det var igår. hur dum får jag vara egentligen? åhh. bajs. kommer få en varning hem. men så är det med det. min handläggare skulle fixa så att jag fick komma nästa gång. så jag fick vandra på stan istället. försökte hitta present till moroten men det gick inte så bra. träffade anna och fikade/lunchade på espresso house. sen gick jag en sväng på stan igen och åkte sen till linghem. handlade i affären till fikat på konfan och satte mig ner för att vänta. blev sjukt trött. men det var mysigt när de sen kom. gillar mina ungdomar. vi gick hem till en 91 årig man i församlingen vid namn birger. vi skulle fråga honom frågor. det var kul. han var hur skön som helst. dock började ludwigs hår brinna lite. men det gick bra. josefine hann släcka. nu sitter jag hemma och orkar typ inget. ska in till stan ikväll och titta på emelie och hennes ensemble. det blir mys. imorgon blir det lite roadtrip med anna s och stina. mycket mys.

vi ses när vi ses..

Kommentarer
Postat av: Lydde

birger är bra! :)

2009-01-30 @ 23:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0