it's a new day.

kanske borde söka lite fler jobb idag. om jag orkar vill säga. ska annars klippa johannes idag. yeii, det blir skoj. Sen ska jag på luciaåterträff. kul att träffa tjejerna igen.
igår var en bra dag. lugn på dagen, tvättade mest. kvällen var mys med film och snack. men jag chickade ur som vanligt när det gäller att prata om vissa saker. Men det får bli en annan gång. När jag skulle åka hem mitt i natten så fanns till min stora glädje en liten gul lapp på min bil. min första böter. 400 spänn som jag inte har. Men jag ska väl inte klaga. det var en bra kväll anyway. det gjorde ignenting då men idag är jag lite småsur över det. måste berätta för föräldrarna också. bajs. ska kanske äta frukost istället för att beklaga mig. det finns ju de som har det mycket värre. tänker på dig vännen min. schmukk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0