maybe we are the damaged ones..

pallar inte just nu. tillbaka till vardagen och det suger. vilket himla liv jag har. jag sover, äter, facebookar, bloggar och har inte en tanke på att söka jobb idag. nej nej. det orkar jag inte. jag har simmat. det är väl det vettigaste. skönt var det att komma igång. sen var det hejdå-fika för albin och johannes. kommer lite lagom trött. och så är alla där. eller okej nu överdriver jag. men folk jag inte känner så väl och det är ju lite lagom segt. får inte så mycket sagt till de båda gossarna och de åker till israel imorgon. känns ganska värdelöst. försökte lite med att prata om det som jag borde fundera på men inte gör men det hjälpte mig ingenting. fick en sån panikångest att jag inte orkar mer nu. ge mig ett jobb och det är snart!! jag pallar verkligen inte mer. efter ett hejdå åkte jag till barnkören, var sådär lagom pepp på det. eller kanske inte. har ont i huvudet och ville inte alls sjunga glada barnsånger. himla bajs. men man får väl stå ut.
nu är jag hemma och vilken kväll det kommer bli, för det händer ju mycket. not. vill bara sova ifrån allt och vakna på lördag när amanda o johanna kommer. det ska bli så skönt och kul att umgås med folk som känner mig som den jag var förra året. jag saknar itm så sjukt. jaha, fick visst en liten depp o gråtattack då. men det är väl bara så.

over n' out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0