nya möjligheter..

jag och anna kollade på lägenhet idag. vi får den om vi tackar ja. och det vill vi ju. så från och med nästa vecka är jag och annan sambos. yeii. happy human.
dock undrar jag vart jag ska få pengar ifrån. orkar egentligen inte bry mig men jag måste ju. segt. jag hoppas så på jobb snart. är fortfarande vemodig. men fatta jag och anna i en lägenhet. mitt i centrala linköping. sjukt najs. om ni vill se bilder kolla in min kära vän annas blogg som finns länkad i hörnet.

nu vill jag sova. la la la la la.



Kommentarer
Postat av: sayan

jag är såå glad för dig min kära vän! inte lite snodigt badrum heller! najs! :)

en massa kärlek och sånt, puss

2009-01-26 @ 22:20:19
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0