pepp?

Idag var jag så sjukt opepp när jag vaknade. Höll på att dö. Ville inte alls kliva upp ut sängen. Allt var bajs. Jag satte mig ner vid facebook lite och la upp bilder från trysil. Sen gjorde jag mig redo för en tur in till stan. Var på chokladhumör. Himla skit. Men Anna gjorde min dag så jag blev glad. Hon peppade mig och jag har, hör och häpna, sökt tio jobb idag!! Jag är rätt stolt. Jag hoppas att jag ska få något snart. Men dagen idag gjorde mig pepp och glad. För jag fick hänga med min Anna och jag klarade av att söka utan att åka hem direkt. Plus att jag idag fick tillbaka min ipod från onoff efter servicen. Yeii. Happy human.  Ikväll ska jag bara njuta av att jag mår bra. Äta lite, kanske se en film och softa. Vi ses när vi ses. Schmukk



Kommentarer
Postat av: Stina

åh vännen du ska se att allt blir bra! Jag håller alla tummar för dig. Verkar som du haft en härlig trysilresa! Vi ses snart. Puss!

2009-01-13 @ 11:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0