wash it all away..

jag skrev en låt sen igår, skrev jag det? minns inte. typ första gången jag blev klar med en hel låt på en och samma gång. skönt att skriva av sig lite om det som hände igår. åkte in till anna igår kväll. vi såg på film hos daniel och sen soft hos anna. skulle sova där. jag skrev ett brev och sen var det dags att somna in.

sov konstigt hela natten. vaknade flera gånger av att cocos hoppade omkring och sen drömde jag sjukt mycket, minns inte så mycket av drömmen dock. tillslut ringde annas klocka och hon begav sig upp. jag låg kvar ett tag till och halvsov. skönt. anna åkte till sin föreläsning och jag blev ensam. ringde mamma och det blev bara fel. himla bajs. det är jättetöntigt nu men då var det bara fel. hon skulle ta moses till veterinären utan mig(!) och min tidsplanering sprack. jag fick typ en ltie gråtattack och skrämde säkert livet ur cocos. han var snäll och tröstade ändå.

åt sen en torftig frukost (det gör inget anna, hihih) och duschade. cocos var helt galen och sprang omkring och skulle leka. haha, vilken söt katt. me like. när jag var färdig åkte jag in till stan och träffade anna och heléne på espresso house. åt en toast och vi satt och pratade en stund. mys. hittade ett par fina skor (vinröda) på dinsko för bara 99 kr. fick lägga undan dem och se om mamma ville betala dem sen för jag har ju itne direkt några pengar. men men. följde med anna och heléne på deras föreläsning. asflummig och jättepinsam. hehe. jag bara skrattade. vi gick därifrån. jag följde med anna hem igen och sen kom mamma och hämtade mig. vi gick lite på stan och hon köpte skorna till mig! yeii.. fic en tygpåse också från indiska. nöjd. sen letade vi present till min kusin i evigheter men hittade ingenting. vi åkte hem och nu sitter jag här.

moses är fortfarande hos veterinären. han hade inte feber imorse men fick dropp och har haft det hela dagen men inte tagit emot det så han var fortfarande slö. jag tycker så synd om honom. han har typ uttorkning och verkar helt borta. lilla gosing. vad kan han ha fått i sig liksom? jag hoppas han blir bättre så vi kan hämta honom ikväll.

ska förbereda lite inför alla spelningar i helgen. och sen ska jag åka till svalan och baka kladdkaka på beställning. måste ju göra allt jag kan för att få dem att göra en sak. så det blir att baka en massa kladdkakor. men det är kul så jag klagar inte.

mycket att göra i resten av veckan och helgen. får se om jag pallar. men det är ju i alla fall kul att ha något att göra. då känns det ju att man lever. och det gillar jag..


peace out, stay black



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0