bästis med mamma.

idag har jag lekt bästis med mamma.
hon är väldigt bra tycker jag.
snäll o så.
vi gick på stan.
vi gjorde stan.
det blev mycket shopping.
och en liten fika på espresso house.
jag tog den där choklad- och hasselnötsmuffensen som jag gillar.
mamma tog en äpple- och kanelmuffins.
muffins är gott.

jag köpte tre klänningar och en bra-att-ha-under-tunikor-kjol.
jag är nöjd. monki är min nya favoritaffär.

armkrok gick jag och mamma och gjorde gatorna osäkra.
vi var oslagbara.
det var dags för mat och vi mötte samuel, min bror.
det blev nancy's och det var gott.
och trevligt sällskap.

hela dagen gjorde mig glad.
sa hejdå till bror och min bästis mamma.

har också varit på estetkonsert.
den var helt okej.
körerna är bra.
kul att träffa lärarna.
evelina hälsade på mig en sväng. mys.
nu sitter jag och filosoferar med en skål chilinötter. mm..

citat av anna:
-åh, när du gör sådär är det så skönt att jag somnar.

tolka fritt. 

peace out, stay black.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0