en dag i en ungmös liv.

jag och anna är ungmöar. säger man så? vi bor i alla fall i en ungmöslya.
igår kväll pratade vi innan vi skulle somna. temat var fula ord.
vi sa att anjovis är fult. och stjärt.
då kom vi in på att de flesta könsorden är ju sjukt fula.
men då sa anna:

-men kuk ligger ju ändå bra i munnen!

what? hehe.. detta kan ju naturligtvis misstolkas.
jag brast ut i gapskratt.

sen kom ju åter snacket om pth och ptv.
det är sjukt kul. för var är n:et? undrar anna.
hon syftar då på petter-niklas.
får man döpa sitt barn till det?
det ska anna fråga kronofogden.

vi var något trötta igår.
men är man ungmö så har man inget bättre att tala om ibland.
det är en vanlig dag i en ungmös liv..



idag var jag på gruppintervju för kolmården i norrköping.
det gick helt okej.
det var faktiskt kul.
köpte lite vykort och ett riktigt bra schampoo.
sen blev det lunch med pappa. mys.
ska kanske gå till stan snart.
arbetsfuckingmedlingen o så.
har kanske fått jobbet på arla. troligtvis sa min mor.
vet inte vad jag ska göra?
sommaren känns så långt borta men det är nu man ska bestämma sig.
kaos.
måste ju få tid till att tänka också.
fast det gör jag ju varje dag ändå.
ja ja, får glädjas åt det lilla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0