en minut på cykel till ditt hus.

en minut på cykel till ditt hus
en minut och världen blir ett ljus
/simon norrsveden

ibland tänker man att man så gärna vill ha det så. det blev nästan så. för längsen.
men inte nu. kärleken får vänta. jag har inte tid. jag är fri istället. känns faktiskt bra.


mötte gud idag:

-hej, sa gud
-hej, sa jag
-jag älskar dig, sa gud
-jag vet, sa jag
-mitt hjärta slår i dig, sa gud
-ditt hjärta slår i mig, sa jag


första mötet på länge som jag kunde delta i utan att bara lyssna. jag sjöng faktiskt. och menade det. blev glad, ledsen och allt det där. emelie är bra. gillar dig.
värt samtal efter med torkel. blev frukt-ellen igen och alla problem var förbi. det blir ett nytt café och hembakat snart.

glad efter denna kväll. träffade g. det finns ingen som g. varför blev jag aldrig kär? han var den förste som jag inte dissade. kanske för att han blev en så nära vän. synd bara att vi inte är det längre. saknar det. men kan inte göra något åt det nu. tänka tänka tänk. 

borde lämna det bakom mig nu. har ett liv att leva. det är bra o så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0