friday thirteen nr2

då var det fredag den trettonde igen.
jaha.
det var det.
lite mer innehållslös än förra månaden.
iofs sitter jag fortfarande i pyjamas och äter frukost. nam nam.

jag jobbade igårkväll.
var inte pepp på det.
men det blev helt okej.
mycket folk pga av quiz.
de gick när det var slut. skönt.
då blev det lite lugnare.
sen fick vi vara kvar och stöda efter en spexgrupp. arrrgh..
till sist kom jag hem.
var inte trött.
löste kuben istället. fast med mönster.
det var kul..
anna hade tydligen vaknat. doh!

idag blev jag så förvånad när min klocka ringde.
anna står i duschen.
ska inte hon vara i skolan?, tänkte jag.
och det skulle hon ju varit.
försov sig, stackarn.

jag har facebookat precis.
skapade ett evenemang.
du är inbjuden.
jag och anna har inflyttningsfest den 3:e april.
skönt. nu är det fixat.
det dumma är att anna har tenta dagen efter. yeii..

idag är det bara konfa som står på schemat.
soft.
vi ses.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0