golvad av jesu kärlek.

sitter o fryser.
lägenheten är så sjukt kall så jag avlider nästan.

vaknade av telefonen imorse. samuel frågar:
-var är du?
-huh?, svarar jag.
då var klockan åtta och jag hade försovit mig. mycket.
just precis då skulle jag vara klar.
men det var intressant.
sminka sig i bilen var längesen.
sjunga i kyrkan. sjukt bra möte faktiskt.
är glad för det. församlingen är på gång.

hemhem. mat hos mor. hela familjen samlad. plus mormor.
mys.
sen mot staden igen. möte i johanneskyrkan.
känner mig from. men det känns bra.
höll på att somna dock av trötthet under predikan.
synd. den var bra.
hem till lägenheten.
yoghurt och film. godis också.
filmen var inte så bra. eller halva var det. sen blev jag rädd.
nu är jag rädd för alla ljud.

men jag är golvad av jesu kärlek. det är bra.
ska hämta anna om två timmar på stationen.
kommer att vara livrädd på vägen dit.
kaos.

bra helg ändå. tror att jag behövde detta.
att hitta mig själv lite mer. än är jag inte färdig.
men jag är ju på väg i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0