hej tjockis!

Jag har typ inget att skriva.
vet inte.
har typ inte gjort så mycket de senaste dagarna.
mest degat.
då menar jag degat.
hehe.
jag lärde oskar att baka i torsdags. det var mysigt.
vi bakade chokladmuffins och cookies.
mm.
tjocka blev vi.
fikade med patricia i torsdags också.
mycket mys och tjejsnack.
behövligt.

igår simmade jag och anna.
vi badade i vågorna och så skulle vi åka den stora ruschkanan.
den med plastbåtarna i.
anna ville först inte.
jag övertalade henne.
sen klagade hon på vägen upp när vi gick.
men när vi väl var i kanan skrattade vi.
när vi kom ner så sa anna att det var roligt.
det blev en gång till.
vi åt matlåda hemma.
sen skulle jag iväg till konfirmationen.
fick springa hela vägen till tåget.
höll på att dö.
charlie kom i alla fall och hämtade mig.
slapp ju gå.
konfan gick ju.
var helt lost i huvudet.
helt väck.
emelie o anna kom sen vid sex.
vi övade.
var fortfarande lost.
vi fick pizza och sen var det dags.
vi sjöng på bön o lovsångsmöte.
det gick ändå helt okej.
ungdomarna skulle sova över.
var lite sugen men nej.
det blev inte så.
vi for hem.
jag läste och somnade.

idag har vi kommit fram till att det är dyrt att leva.
vi tog en låång promenad på det.
anna är bra.
vi har tjockat idag.
taco och hemmagjord cookiedough.
najs.
ska nog till pingst ikväll.
vi ses.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0