idag är ingen vanlig dag...

idag fyller jag år.
nästan i alla fall.
jag fyller tjugo och ett halvt.
jag och anna har bestämt att vi ska få fylla det också.
det känns riktigt bra att säga att man är tjugo och ett halvt.
-hej, jag heter elsa maria och är tjugo och ett halvt.
jag fick en låda med giesha i och ett kort på hugh grant (som borde sjungit men det gjorde inte det) av anna.
"från din gubbe" skrev hon.
mys.
jag har en egen gubbe.
fast jag och anna kommer knappt att ses idag.
hon är i skolan och jag ska till stan idag.
till arbetsfuckingmedlingen för att säga att: -åh, jag ska söka de här jobben!
när man kommer hem så söker man de inte i alla fall.

ska troligtvis köpa en kjol idag. yeii. me like me like.
man ska unna sig något när man fyller tjugo och ett halvt.
sen ska jag träna också.
känna mig lite duktig.
och så är det kör.

det blir nog en bra dag.
tvättar lite nu också.

som jag skrivit i tidigare inlägg så sjunger jag alltid på en sång när jag vaknar.
idag vaknade jag flera gånger.
hade olika sånger i huvudet.
alla flickor utom jag (linda bengtzing)
three minutes song (josh wilson)
hope & glory (måns zelmerlöv)

nu ska jag fixa mig lite.
pussigull


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0