innan du glömmer mig..

konfan gick helt okej.
de små liven var lite jobbiga men det fick gå.
gjorde en tatuering på charlie.
chord i ett hjärta.
chord= charlie hjärta tord.
det nya tomkat, brangelina osv..

bra kväll ändå.
skulle bara följa med på fika.
det blev lite mer.
blev bjuden på bio.
the international.
sådär om jag ska vara ärlig.
skjutscenen var lite overkill.
men
det är väl därför jag inte gillar sådana filmer.
thrillers i all ära
men inte min kopp med te.

jag och oskar skulle flytta hans bil medan de andra stannade på hakepi.
vi mötte en lumpenpolare till oskar.
han berättade att de sovit nakna i lumpen.
han frågade om oskar ville ha en cigarett som var någon konstig blandning i.
skapligt full.
han hade fimpat sin tjej.
eller de hade fimpat.
bra uttryckt. eller?
jaja, vi lämnade honom och flyttade bilen.
vi hann också få två fribiljetter till platå.
vi gick inte dit.

det blev häng hos mig.
bjöd på eldorados chilinötter.
vi såg på youtubeklipp med johan glans.
det var mycket mysigt.
sjukt trevliga människor.
erika, maria, jonas, oskar, johannes och viktor (skit också, var tvungen att kolla gästboken, glömde vad han hette. pinsamt)
sa att det var en ungmöslya vi bodde i och visade de snygga killarna vi ska sätta i vår kalender.
det uppskattades av erika. kul. sånt gillar vi.

anna har inte kommit hem än.
stackars.
och hon började vid tre.
nu är klockan två.

klockan är väl två men jag kan inte sova...
bra sång btw.

imorgon blir det schlager hos benjamin.
det blir nog bra.
måste hitta en schlagerdetalj.
vad? är frågan.
får bli morgondagens lilla problem.
puss

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0