lonely, dear.

jaha, då var man ensam i lägenheten igen. anna har flytt fältet och åkt till london med emil. åh, jag vill också. dumma ekonmi som gör livet surt för mig. men så kan det gå. igår åkte jag och hälsade på moroten min. bella och icka kom hit innan och vi lagade mat ihop. mys. sen gästade vi liljeholmen. mys as always. sov över också. det var riktigtskoj att få hänga med emelie lite längre än bara en kväll. fick lyssna på övning imorse också. yeii!!

sen for jag hem till lägenheten och har suttit här. försökt förebereda andakt till konfan men det går inte så bra. det får bli lite som det blir tänker jag. kaos. ska på skivsignering i eftermiddag med det nya stjärnskottet(?!) simon norrsveden. han spelar svensk pop. det är trallvänligt och lite roligt. snart kommer alla gå runt och sjunga på stockholmslåten. jag lovar. saknar anna redan. hon skulle ju varit med på signeringen. men hon har det nog såå mycket bättre än jag just nu. ska nog öva lite med samuel ikväll. vi ska sjunga på söndag. måste hämta cocos också. samuel är ju kattvakt. hehe..

jag lovade ju lite bilder från modelldagen i norrköping. nu har jag orkat lägga in dem. se och njut :P..















over n' out..

Kommentarer
Postat av: sayan

hej min vackra vän!

underbara bilder! :)

jä löver dä, snart kömmär dä ätt bräv.

Puss och kärlek

2009-03-16 @ 13:45:38
URL: http://sayurikikuchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0