ta det lugnt med mig..

var som jag sa tidigare på skivsigneringen med simon norrsveden. det var faktiskt kul. jag tyckte att han var bra live. störde mig på en tjej som sjöng med i alla låtar fast hon knappt kunde dem. gah!! köpte ju då tre skivor. hehe. lite roligt. snackade med honom efter och skulle be honom signera då...

-oj, du slår på stort!!, sa han om mina skivor..
-jaa, det måste man ju. en till mig och till två vänner.

bad honom skriva den första till charlie.

-sjukt kul att höra dig, sa jag..
-har du hört mig innan?
-jaa, jag har läst din blogg och såg på tv4 häromdagen. hehe..
-kul att det kommer någon som inte är min vän men hört mig innan.
-sen bor jag med en tjej vars storebror gick i din klass på svf (hej töntelsa :P). samuel fernmo heter han. han hälsar.. ööh (not)(eller kanske, vad vet jag. hittade mest på)..
-oj, samuel har jag inte träffat på skitlänge, hälsa.
-det ska jag göra..
-var det lillasyster eller storasyster?
-lillasyster..
-skoj. kul.

sen bad jag honom skriva den andra till anna..

-åker ni direkt? frågade jag..
-jaa, vi drar till värnamo. hem till mor o far. få lite mat och sova. vi ska spela där imorgon kl 12.
-okej, synd att ni inte stannar längre.
-jaa, men det är sjukt mycket spelningar. vi skulle haft tre per dag först. fick en lista från mitt skivbolag. men det skulle vi inte hunnit. det räckte med dessa.
-kul att ni kom till just linköping då. här händer ju aldrig nåt..
-jaa, det stod ju på listan.

sa att den sista var till mig..
-vad var det du hette? sara?
-nej elsa.
-just det (hade inte sagt det alls), det var hon innan som hette sara (den där jobbiga som sjöng med i guess).
-men tack så mycket då.
-åh, just det. kom till stockholm den 25 april. då är min första riktiga konsert.
-okej, ska försöka med det då.

sen fick jag en kram och jag gick..
haha, anna har nog rätt. hon sms:ade igår om att han var en flirtig jubelidiot. kan tänka mig det. men men. kul grej. skön skiva också. ler lite inombords. han skrev hjälten på skivan till mig. sött, tänkte jag.

sen kollade jag in hans blogg. han skrev inte så mycket om linköping. kollade kommentarerna och var tvungen att skriva en själv bara för att :P.. så såg jag tjejen som sjungit med. hon hade skrivit jättetöntigt. gah!! kollade in hennes blogg med. värsta fjortisen som har simon norrsveden på hjärnan. stackars honom. hehe.. tydligen hade han skrivit hjälten i linköping på hennes skiva också.. snacka om tönt på honom då. det hade ju varit kul om han bara skrivit så på min. men men. man kan ju inte få allt :P

har hängt med stina och emma nu på kvällen. mys. vi kollade på what happends in vegas och käkade godis. känner mig lite dålig. ska träna imorgon bitti. om jag orkar.  annars alternativ imorgon. det blir nog bra.


tänk på rubriken. nu ska elsa sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0